Alle Zaken Op Een Rijtje Kanaal Z
Persbericht aanstelling Jeroen Govers Eerste ambitie, verruiming dienstenaanbod.

Onze missie

Onze missie is onze opdrachtgevers zo efficiënt en vlot mogelijk een huisvestings-, vastgoed- of bouwproces te laten doorlopen volgens de door hen gewenste graad van betrokkenheid. Dit kan gaan van uitvoeren van deelopdrachten, zoals het leveren van vastgoedadvies om strategische beslissingen te helpen nemen en implementeren, bouwadvies of advies op het vlak van veiligheid, milieu en gezondheid, het uitvoeren van de Project- of Veiligheidscoördinatie, het uitvoeren van Cost-Controlling, … tot het vertegenwoordigen van de bouwheer doorheen het beslissings- en bouwproces en de opname van de rol van gedelegeerd bouwheer.

We baseren ons hiervoor op een jarenlange opgebouwde ervaring en expertise van ons bedrijf en onze mensen. Via overwaking van scope, budget, planning en kwaliteit zorgen we samen met de betrokken partijen zoals ontwerpers, aannemers,… voor de realisatie van de projecten. Belangrijk hierin is dat we als betrouwbare, stabiele en positief kritische partij de vlotte vooruitgang van beslissingen en het project stimuleren en garanderen.

We say what we’ll do and we do what we say…
Let’s do it together!

Onze visie

Aanpak

Een gestructureerde aanpak met een duidelijke definiëring van scope, planning en budget, een transparante werking, een duidelijke rapportering en communicatie, onderbouwde beslissingen.

Gestructureerde aanpak

Teamgeest

Het creëren van een teamgeest, het uitstralen van een positieve drive en het aannemen van een proactieve houding. Het continu motiveren en ondersteunen van alle betrokken teams.

Teamgeest

Ondersteuning

Het permanent optimaliseren van onze huidige werking en het ondersteunen van nieuwe ideeën aangaande werking en nieuwsgierigheid naar nieuwe markten. Het motiveren van de uitwisseling van kennis tussen en support van de eigen collega’s.

Interne ondersteuning

Resultaat

Steeds het resultaat en de ambities van onze klant voor ogen houden. Al onze kennis als middel inzetten om het gewenste resultaat te bereiken en onze klant te helpen.

Resultaat

Schaal

We zetten de klant en de mens centraal. It’s a people’s business en de casting en “klik” is daarbij belangrijk. Respect voor ideeën en meningen.

Schaal

Kernwaarden

Samenwerking, flexibiliteit en integriteit zijn essentieel in alles wat we doen, met respect voor elkaars ideeën en meningen en dit op een enthousiaste gedreven manier !

Historiek

Over ons

Probam nv, opgericht in 1997, heeft zijn roots in de projectontwikkeling en algemene aanneming. Probam staat voor PROject Begeleiding, Advies en Management. We zijn één van de pioneers op het vlak van Project- en Construction Management en waren ook het eerste Belgisch ISO-gecertificeerd projectmanagement-bedrijf.

De knowhow die we verzameld hebben door dit pionierswerk is van groot belang geweest voor de verdere ontwikkeling van Probam zelf en dit 20 jaar lang onder de leiding van Marc Verschueren. We groeiden zo uit tot een gerespecteerd bedrijf in Proces- & Projectmanagement, Kopersbegeleiding en Veiligheidscoördinatie, met aanvullende diensten zoals opmaak van Asbest- en Sloopinventarissen, Cost-Controlling, Due Diligence en advies op vlak van Bouw & Technieken, EPB verslaggeving en BREEAM certificatie.

Nadat in januari 2018 de fakkel eerst werd doorgegeven aan Kristel Hawinkel, staat Probam sinds augustus 2020 onder leiding van Jeroen Govers. Met Jeroen brengt Probam ook bijkomende expertise, knowhow en focus binnen op het vlak van vastgoed, ontwikkeling, bedrijfshuisvesting en transactioneel werk. Op die wijze kunnen de klanten een nog breder servicepallet terugvinden, ook in een voorfase lang voordat er een (bouw)project is of er toe beslist werd. Het helpen gefundeerd en objectief beslissen, wordt nog meer onderdeel van onze toegevoegde waarde.

Contact

Heb je vragen over onze diensten of wil je samenwerken?
Aarzel niet en neem vandaag nog contact op.

Vul hier het contactformulier in